Tegoedcode ontvangen na annulering van jouw afspraak?

by in Algemeen 15 juni 2020

Zoals vele van jullie natuurlijk weten zijn we i.v.m. het coronavirus 8 weken gesloten geweest. Wij hebben ervoor gekozen om van de een op de andere dag niet meer open te gaan. Hierdoor hebben wij veel afspraken moeten annuleren.

Is jouw gelande afspraak i.v.m. corona geannuleerd? Dan heb je een tegoedcode ontvangen met de waarde van jouw aanbetaling. Zoals bij de annulering ook vermeld is, heeft de tegoedcode een geldigheidsduur van 10 weken. Dat betekent dat er binnen 10 weken een nieuwe afspraak voor moet worden ingepland.

Inplannen kan tot 3 maanden vooruit. Dus je hoeft niet perse binnen 10 weken weer bij ons langs te komen, zolang je afspraak maar binnen 10 weken weer is ingeboekt.

In onze ogen heeft iedereen binnen 10 weken de mogelijkheid om een nieuwe afspraak bij ons in te plannen. Lukt dit om een of andere reden toch niet? Geef dit dan op tijd bij ons aan! Zolang de code nog geldig is kunnen wij de code gemakkelijk voor je verlengen. Maar zodra de code verlopen is en we hebben in tussen tijd geen bericht van je ontvangen dan kunnen wij helaas geen nieuwe code meer voor je aanmaken en is je tegoed dus verlopen.

Wij zijn inmiddels weer een maand open, maar we merken dat nog niet alle tegoedcodes ingeleverd zijn. Houdt je eind datum dus goed in de gaten!

Het is je eigen verantwoordelijkheid om op tijd je afspraak in te plannen met je tegoed code. Ben je je code kwijt of vergeten? Of wil je de einddatum van jouw code weten? Log dan in in je klantaccount.

Kom je er niet uit? Stuur dan even een mailtje naar info@debabyspa.nl

Tot snel!