Het annuleringsbeleid van De Baby Spa

by in Algemeen 11 november 2024

Wij van De Baby Spa vinden het belangrijk dat wij je goed informeren over een bezoek aan onze spa. Daarom schrijven wij regelmatig blogs over veel gestelde vragen, verschillende arrangementen en ons beleid. Deze week hebben we een blog geschreven over het annuleringsbeleid van De Baby Spa. Door deze blog te lezen kom je niet voor verassingen te staan, mocht je je afspraak on wat voor reden dan ook moeten annuleren. Meer weten? Lees snel verder.

Een afspraak annuleren

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een arrangement bij ons hebt geboekt en er iets belangrijks tussen is gekomen, dat je verkeerd hebt gekeken of welke reden dan ook. We vragen je dan om minimaal 24 uur voor de afspraak contact met ons op te nemen om de afspraak te annuleren. Een annulering kan je doorgeven via onze e-mail en is pas definitief nadat we een bevestiging terug hebben gestuurd. Het is dus niet zo, dat je een e-mail stuurt en dan alles gelijk geregeld is. Heb je geen contact met ons gehad en kom je niet opdagen? Dan kunnen wij geen tegoed naar je retourneren. Wij hebben op dat moment extra kosten gemaakt, zoals het badje vullen en personeel inplannen voor de afspraak.

Mocht je een afspraak willen annuleren, geven wij het betaalde geld niet terug. Je krijgt na annulering een tegoedcode toegestuurd van het bedrag dat je eerder hebt betaald voor het arrangement. Dit geldt voor zowel aanbetalingen, cadeaubonnen en volledige bedragen. Deze tegoedcode kan je vervolgens gebruiken om een nieuwe afspraak in te plannen op een datum en tijd die wel voor je uitkomt. Let wel op, deze tegoedcode is 3 maanden geldig. Plan je de afspraak niet binnen 3 maanden in, krijg je het geld ook niet terug. Dit betekent dus dat je het geld kwijt bent.

Het is natuurlijk ook mogelijk om gelijk een afspraak opnieuw in te plannen, zonder een tegoedcode hoeven te ontvangen. Wij vragen je dan om al voordat je een mail stuurt om de afspraak te annuleren, in onze agenda te kijken. Kies een datum en tijd die wel voor je uitkomt en stuur deze mee in de mail. Hierdoor kunnen we gelijk de afspraak verzetten en dan is alles gelijk geregeld.

Een nieuwe afspraak inplannen

Nadat je de afspraak via onze mail hebt geannuleerd en een tegoedcode hebt ontvangen, moet je binnen 3 maanden een nieuwe afspraak inplannen. Je kan deze nieuwe afspraak gemakkelijk inplannen op onze website. Klik op ‘afspraak maken’ en kies het arrangement dat je wilt. Boek bijvoorbeeld een Float Only, Baby Massage, Float & Shantala Babymassage, Fun Float of Vriendjesdate. Dit kan dus hetzelfde arrangement zijn of een ander arrangement. Na het aanklikken van het gewilde arrangement, kom je terecht in onze agenda. Hier vindt je alle vrij dagen en tijden. Kies de datum en tijd die voor jullie uitkomt en start het betaalproces. Vul onder het product de tegoedcode in bij ‘cadeaubon of promotiecode’ en klik op toepassen. Hiermee wordt de waarde van je tegoedcode van het te betalen bedrag afgehaald. Hierna doorloop je het betaalproces en heb je een nieuwe afspraak geboekt.  

Heb je meer vragen over het annuleringsbeleid van De Baby Spa of een ander onderwerp? Bekijk dan onze veelgestelde vragen. Het is ook mogelijk om ons een mailtje te sturen met jouw vraag, wij helpen je graag!