Annuleringsbeleid

by in Algemeen, Geen categorie 9 maart 2020

We willen je vriendelijk verzoeken om voorafgaand aan het maken van een afspraak even goed ons annuleringsbeleid door te nemen. Hierdoor kom je niet voor onverwachte verrassingen te staan wanneer je bijvoorbeeld je afspraak wilt annuleren of verplaatsen.

Een afspraak annuleren is uiteraard geen probleem. Het kan natuurlijk gebeuren dat je zich plots niet lekker voelt, of dat je om andere reden niet meer kunt komen. Wanneer je een afspraak wilt annuleren, verzoeken wij dit 24 uur voorafgaand de afspraak te doen. Dit kan telefonisch of per mail. Je annulering is pas definitief na bevestiging. Wanneer je niets met ons hebt afgesproken en niet komt opdagen kunnen wij helaas geen geld retourneren. Wij hebben dan onnodige kosten gemaakt door een plekje voor je gereserveerd te houden en het badje vol te laten lopen. Daarom zullen de kosten dan alsnog op jou verhaalt worden.

Na het annuleren van een afspraak geven wij geen geld retour. Dit geld voor (aan)betalingen maar ook voor tegoedbonnen. Bij annulering kunt u binnen 14 dagen gemakkelijk zelf een nieuwe afspraak inplannen. Doe je dit niet binnen 14 dagen? Dan vervalt je afspraak en dus ook je betaling. Plan dus weloverwogen je afspraken in.

Hoe plan ik een nieuwe afspraak in na annulering?

  • Nadat je je afspraak telefonisch of per mail hebt geannuleerd, ontvang je van ons per mail een kortingscode. Deze kortingscode heeft de waarde van het bedrag dat jij hebt aanbetaald.
  • Met de kortingscode kun je gemakkelijk weer een nieuwe afspraak inplannen op onze website.
  • Ga naar https://www.debabyspa.nl/contact/afspraak-maken/ en kies gewenste locatie, datum en tijdstip voor je volgende afspraak. Log in met je persoonlijke klantaccount.
  • Vlak voor het afrekenen kun je bij de optie ‘cadeaukaart of kortingscode invoeren’ je kortingscode invoeren. Zie onderstaande afbeelding:
  • Vul nu de kortingscode in die je per mail hebt ontvangen.
  • Je aanbetaling van de vorige afspraak wordt nu in mindering gebracht op het totaal bedrag. Let op: het resterende bedrag zal nu direct afgerekend moeten worden.
  • Voorbeeld: Je wilt een Float & Massage arrangement boeken. Bij je vorige afspraak heb je een aanbetaling van €15,- gedaan. Deze heb je geannuleerd. Je hebt nu een kortingscode ter waarde van €15,- ontvangen. Deze kun je weer inwisselen voor een Float & Massage arrangement van €30,-. Bij het afrekenen vul je de kortingscode in, en de overige €15,- betaal je via iDEAL. Je gehele afspraak is nu betaald en staat weer opnieuw ingepland.

Vaak hebben wij te maken met drukke agenda’s en vooral de weekenden zitten wij vaak helemaal vol. Helaas hebben we een aantal keren meegemaakt dat er bezoekers last minute hun afspraak afzegde of zelfs helemaal niet kwamen opdagen. Terwijl we die dag wel aanvragen van andere gezinnen hadden staan die graag wilde komen, maar we niet konden inplannen i.v.m. een volle agenda. Zulke situaties willen wij voorkomen door het bovenstaande annuleringsbeleid.

Daarnaast dien je er zelf rekening mee te houden dat de baby op de dag van de afspraak niet ouder is dan 8 maanden. Indien dit wel het geval is, en hierdoor de afspraak niet door kan gaan, geven we geen geld retour.

Het annuleringsbeleid is ook terug te lezen onder ‘de meest gestelde vragen’ deze vind je HIER.

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *